Rapport fra årets Trimpoeng Swedish Open

I alt 39 personer møtte opp i Piteå til vår årlige åpne klubbtur som i år gikk fra 31.juli til 4.august - uka etter «Piteå Dansar Och Ler».

De fleste ankom som vanlig onsdag, og mange fikk med seg Glimts bortekamp og seier mot FC RFS i Champions Leauge kvalifiseringen vist på storskjerm i klubbhuset.

Torsdag og fredag gikk med til sosialisering og golf i god sommertemperatur, og til tross for bittelitt småregn av og til var det bare godt humør å se: -)

Lørdag var det turnering med første utslag kl. 10.00. I alt 35 deltakere stilte opp.

Som vanlig ventet vi med endelig offentliggjøring av vinnerne til kveldens bankett i klubbhusrestauranten. De fotballgale fikk sett at Glimt slo Haugesund 4-2, noe som ikke dempet stemningen på banketten kl. 20.00!

Etter en bedre middag fikk vi disse vinnerne:

Herrer: 1.Geir Ågnes 2.Alf Hågensen 3.Gunnar Karl Johansen
Damer: 1.Beate Vading 2.Trine Ludviksen 3.Bente Vading
Closest to pin: Inge Lorentzen
Longest drive damer: Beate Vading
Longest drive herrer: Kristian Hals

Vinnere Trimpoeng swedish Open 2024
Vinnere Trimpoeng Swedish Open 2024
Gratulerer til alle og velkommen tilbake i 2025!
Nettside levert av ibooking.no