Meny

Lørdag 7 mai kl 12.00 er vi klare med årets første nybegynnerkurs, Veien til Golf (VTG).

Målet med kurset er at deltakerne skal bli kjent med golf og miljøet på banen vår på Ilstad.Kurset vil gi deltakerne innføring i hva golfspillet handler om, regler, sikkerhet/opptreden på banen og trening i  grunnleggende teknikker.

VTG kurset er delt i 2, der del 1 er e-læring og del 2 er et kurs på klubben. Del 2 går over 2 dager, der første dag starter i klubbhuset og avsluttes på treningsfeltet/drivingrangen. Andre dag skal vi ut på banen for å prøve golfspillet i sine riktige omgivelser. Kursdeltakerne avtaler med kursleder når de ønsker å spille en liten runde på banen.

Kurset koster kr 2000.- og gir deltakerne fritt spill ut sesongen.

Deltakerne vil også få tilbud om å spille 2023 sesongen for kr 2000.-.

E-læringskurset er utviklet av Norges Golfforbund. Følg linken for å gjennomføre kurset.

Ønsker du å delta? Vi har noen plasser igjen. Påmelding på epost til bodogolfklubb@gmail.com

Nettside levert av ibooking.no