Da var klubbmesterskapet 2022 avviklet - og vi fikk det meste av vær fra oven - lørdag var det fint i starten, men mye ren utover dagen. Lite vind og flott temperatur samt gode paraplyer gjorde det til "en fin tur" uansett. Søndagen kom med tåke og grått i starten - før det ble strålende sol, varmt og flotte forhold. Vi kunne nok ønsket oss større deltakelse - neste år skal vi unngå kollisjon med Parkenfestivalen.
Ikke uventet var det Kristian Hals og Tove Lund som ble klubbmestre - med henholdsvis 5 og 13 slags margin ned til andreplassen. Sture Hansen og den samme Tove Lund vant seniorklassen.
Som vanlig har vi bilde av premievinnerne:

Fra venstre:
Sture Hansen - klubbmester herrer senior, Andreas Ludviksen - 3.plass Herrer, Tord Karlsen - 2.plass herrer, Kristian Hals - klubbmester herrer, Tove Lund - klubbmester damer / damer senior, Ragnhild Skålbones - 3.plass damer, Dorte Christiansen - 2.plass damer.