Meny

Golfsesongen er straks i gang, forhåpentligvis åpner vi banen førstkommende lørdag.

Det er mange av klubbens medlemmer som er med i arbeidet med å drive Bodø Golfklubb på best mulig måte. Som i de aller fleste idrettslag er fellesskap og dugnadsarbeid viktig også for Bodø Golfklubb.

Vi ønsker derfor å få flere av våre medlemmer med i det arbeidet som komiteene våre jobber med. Vi trenger flere til å være med i turneringskomiteen, damekomiteen og banekomiteen. Vi trenger også noen til å kunne være med på kjøkkenet når vi har turneringer, kaffe, vaffelsalg ol.

Jo flere vi er, jo mindre blir slitasjen på de som gjør en innsats.

På medlemsmøtet ønsker vi å informere om klubbens komiteer og det arbeidet de utfører. Så har du litt tid til overs og vil bidra, møt opp på mandag.

Er du forhindret fra å møte, men ønsker å bidra, send oss en e-post, så kan vi snakke sammen.

Får vi litt tid på slutten, trenger vi litt hjelp til å plukke rangeballer utafor gjerdet på venstre side. det går fort tomt i ballbingen når ballene blir liggende utafor det området vi kan plukke med maskin.

Håper på godt oppmøte

Med vennlig hilsen styret i Bodø Golfklubb