Da er golfsesongen i gang, og vi åpner banen Onsdag 29 april kl 12.00

På grunn av smittefare, er det viktig at alle er nøye med å følge smittevernreglene fra myndighetene.

Norges Golfforbund har laget egne smittevernregler for spill på banene. De kan du lese her

Av de viktigste kan nevnes:

·         Flagget skal alltid stå i ved putting. Det er laget en ordning slik at man ved hjelp av putteren kan løfte ballen ut av hullet.

·         Det vil ikke være raker i bunkere. Spillerne må prøve å jevne ut eventuelle merker med kølle eller skoene.

·         Det vil ikke være åpne søppelbøtter på banen. Ta med eget søppel hjem.

·         Ikke plukk opp andres baller eller lån utstyr av andre.

·         Det skal ikke samles grupper på mere enn 5 personer. Hold avstand til gruppen foran.

·         Det vil ikke være utleie av traller eller golfbil.

·         På treningsgreenen er det ikke tillatt med mere enn 5 personer.  Husk å hold avstand til andre.

Den forordningen som er gjort for å løfte ballen ut av hullet, gjør det mulig å spille handicaptellende runder.

Det vil inntil videre ikke kunne spilles turneringer.

Vi håper at flest mulig betaler greenfee ved bruk av VIPS.

Da ønsker vil alle velkommen til golfsesongen 2020